Welcome Blackjacks

This is dedicated to all 2NE1 fans like me. In return of giving us good music, I'm here blogging with their nearly comeback to update you of what's happening to them. This is for all blackjack to unite us all. Let's all support 2NE1 for their anticipating come back. Fighting!!!

8.26.2010

[me2day] Dara update 08.25.10

사진
와쌉?!ㅋ우리 컴백하면 보러올거에요?작년에 파이어 첫방때 천명이 오셧더라고요! 그이후론..줄어들긴햇지만..^^;; 변햇니..니맘속에..이제 투애니원 없는거니 ㅠㅠ ㅋ농담이규~직접와서 같이 즐기자구요!^^ 사녹때 이제 대화를 나눌수도잇을거같어요!쑥스럽지만..^^;히히 오전 1시 15분

사진

와쌉?! 우리 에뛰드 씨에푸 봤어요??? 나 아까 집에서 밥먹다가 우연히 봤는데..ㅋㅋ 갠찬더라고요 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 그거 인터넷버젼도 완젼 재밋어요 애들 왕눈이되는거 ㅋㅋ 귀여워 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 10시간전

No comments: