Welcome Blackjacks

This is dedicated to all 2NE1 fans like me. In return of giving us good music, I'm here blogging with their nearly comeback to update you of what's happening to them. This is for all blackjack to unite us all. Let's all support 2NE1 for their anticipating come back. Fighting!!!

8.26.2010

[me2day] 08.26.10 TamTam

our me2day queen Dara updates us with tamtam.

사진

탐탐이 친엄마가 옷을 보내줬어요 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 근데.. 탐탐이 몸에 잘…안맞네요 애가 나 닮아서 다리가 길자나요^_^ 새옷을 사입혀야겠어 울 탐탐이 ㅠ.ㅠ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


credit: me2day/dara

No comments: